Regulamin

Regulamin sprzedaży

1. Na stronie www.mountainquest.pl prowadzona jest sprzedaż książek.
2. Za sprzedaż książek odpowiada firma Mountain Quest z siedzibą przy ul. Sienkiewicza 2, w Ząbkowicach Śląskich (NIP 6462494531)
3. Przy składaniu zamówienia klient musi wypełnić formularz rejestracyjny, w którym podaje dane adresowe niezbędne do realizacji zamówienia.
4. Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje e-mailem potwierdzenie przyjęcia zamówienia.
5. Czas realizacji zamówienia wynosi od 3 do 7 dni roboczych od momentu wpłynięcia pieniędzy na konto firmy Mountain Quest.
6. Koszty wysyłki wynoszą:
· PRZELEW
Paczki pocztowe ekonomiczne: do 1 kg – 9,50 zł ; 1-2 kg – 11,00 zł ; 2-5 kg – 13,00 zł ; 5-10 kg – 18,00 zł
Paczki pocztowe priorytetowe: do 1 kg – 11,00 zł ; 1-2 kg – 13,00 zł ; 2-5 kg – 14,50 zł ; 5-10 kg – 20,50 zł
· POBRANIE
Przesyłki pobraniowe ekonomiczne: do 0,5 kg – 10,50 zł ; 0,5-1 kg – 12,50 zł ; 1-2 kg – 14,00 zł ; 2-5 kg – 16,00 zł ; 5-10 kg – 22,50 zł
Przesyłki pobraniowe priorytetowe: do 0,5 kg – 13,50 zł ; 0,5 – 1 kg – 15,50 zł ; 1-2 kg – 17,00 zł ; 2-5 kg – 19,00 zł ; 5-10 kg – 26,00 zł
· w przypadku przesyłek zagranicznych prosimy o kontakt poprzez formularz
· w indywidualnych sytuacjach (potrzebny kurier) prosimy o kontakt poprzez formularz
7. Na żądanie klienta może zostać wystawiona faktura VAT
8. Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu lub zrezygnować z zamówienia do chwili otrzymania e-maila potwierdzającego wysłanie zamówienia. Zmiany w zamówieniu są możliwe poprzez wysłanie wiadomości na adres m.quest@o2.pl
9. Klient dokonuje płatności przelewem bankowym na konto firmy Mountain Quest na podany w e-mailu rachunek.
10. W ciągu 10 dni od odebrania przesyłki klient ma prawo zrezygnować z zakupionego towaru bez podania przyczyny. Nie używany, kopiowany i niezniszczony towar wraz z potwierdzeniem zakupu (fakturą) należy odesłać na adres Mountain Quest, ul. Sienkiewicza 2, 57-200 Ząbkowice Śląskie. Wydawnictwo gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Wydawnictwo nie zwraca kosztów dostawy i odesłania towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 5 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta.
11. Jeśli otrzymany przez klienta produkt posiada wady techniczne lub uszkodzenia powstałe w wyniku transportu, należy w ciągu 10 dni odesłać go pocztą na adres Mountain Quest, ul. Sienkiewicza 2, 57-200 Ząbkowice Śląskie wraz z dopiskiem ,,reklamacja”. Do odsyłanego produktu należy dołączyć fakturę oraz opis wady produktu. Reklamacje będą rozpatrywane najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na nowy lub jeśli nie będzie to możliwe klient otrzyma równowartość ceny produktu.
12. Dane Kupującego wykorzystywane są tylko do realizacji zamówienia.
13. Jeśli w terminie 7 dni od złożenia zamówienia Klient nie zapłaci za zamówienie, firma ma prawo anulować zamówienie.
14. Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z akceptacją i zapoznaniem się z niniejszym regulaminem.
15. Informujemy, że składając zamówienie wyrażacie Państwo zgodę na przetwarzanie danych osobowych niezbędnych do realizacji procesu zamówienia na podstawie ustawy z dnia 29.08.1997 roku (Dz.U. nr 133, poz. 883 z późniejszymi zm.).
16. Dane rachunku bankowego:
Mountain Quest
ul. Sienkiewicza 2
57-200 Ząbkowice Śląskie
PKOBP 34 1020 5138 0000 9802 0105 6480